Pages Menu
Categories Menu

Najpiekniejsze kurorty narciarskie

Najpiekniejsze kurorty narciarskie

Nie jest niczym niezwykłym dla Do-it-majsterkowiczów do wymiany silników w swoich centralnych systemów próżniowych. Zadanie nie jest trudne i nie ma firm internetowych, które oferują bezpłatne wsparcie techniczne dla tych, którzy chcą rozwiązania tego zadania. Jednakże, być przygotowane do podbicia w ssania podczas instalowania nowego silnika.wulkanizacja tychy Poniższa historia pochodzi od klienta e-mail i jest przedrukowany za jego zgodą …

„Ostatnio zamówiłem nowy silnik do mojego centralnego układu próżniowego. Kiedy przyjechałem, chętnie otworzył okno. Silnik był piękny i natychmiast pobiegł do mojego garażu w oczekiwaniu uwzględniając mój podciśnienie z powrotem i działa. I ostrożnie uniósł nowy silnik z jego pakowania i podziwiał jego lśniącą świeżej farby. Moje ręce drżały z podniecenia dziecinną jak powoli obniżono go do obudowy próżniowej i upuścił go na miejscu.

Hmm, teraz skąd te przewody dołączyć ponownie? „Może powinniśmy dokonaniu schemat”, moja żona powiedziała mi przez ramię. Mój surowy wygląd powiedział jej, że jej uwagi nie były potrzebne, a ona odeszła, wzruszając ramionami.

Byłem prawie pewien, zielony jeden poszedł do … Zaraz, a może to była czarna, czy była to czerwona? Tyle druty! Co do cholery, są one prawdopodobnie wszystko jedno, i tak to nie robi żadnej różnicy.

Och, jak ja uwielbiam odkurzyć! Mogłem niemal usłyszeć warkot dużego silnika i zobaczyć wszystko, co brudu coraz spakowane off w zapomnienie jak gotowe do montażu końcowego. I szybko rzucił przewody we właściwym miejscu i dołączone urządzenie z powrotem do ściany. Gdy wszystkie przewody zostały mocno reattached, byłem gotowy na wielki moment.

To wtedy to się stało.

Podłączyłem urządzenie z powrotem i, cóż, myślę, że muszę mieć jakiś wired zawiedli.
Artykuł dzięki: